www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

19 Nisan 2012 Perşembe










Kim Milyoner Olmak İster - Sol Anahtarı | alkislarlayasiyorum.com


hız iyi bir şey değil :)
aslında şu programı izlerken çoğu kişiye kızıyorum nasıl bilinmez bu soru diye ama bazen de hak veriyorum.beşer şaşar demişler.evet bu basit soru tabi ki bilinmeliydi ama hız yani dediği gibi felaket getirir.katılsam mı falan dıye düşünürum çoğu zaman ama herkes gibi sosyal medya korkusu bende de var olur da yarışmaya hak kazanırım sonra gelir kamu yönetimi siyaset bilimiyle ilgili bir soru gelir sonra bir vatandaş epeyce dolandı sosyal medyada üzücü bir durum tabi.gel de hesap ver sen 4 sene boşuna mı kamu yönetimi okudun falan dıye sorular karşısında ezil büzül.galiba bazen izleyici olmak yeterli :)mesela bakalım yüce divan yanıtına gelen eleştirilere....


TWİTTER'DA TRENT OLDU!

Yarışmacının bu yanıtı twitter'da geniş yankı buldu ve "Yüce Divan" gecenin trentleri arasına girdi. Gözde Umay Dalgalı için yapılan ironik yorumlar da dikkat çekti. 

* TBMM başka hangi adla anılır sorusuna Yüce Divan cevabı veren Yeditepe siyaset bilimi ogrencsinin dersine skype ile Emre Uslu mu baglanıyor(Barış Dağlı ‏ @BarisDagli)
 
40+40+40 YAPSAN NE YAZAR!
*
 Kim milyoner olmak ister'de siyaset bilimi öğrencisi TBMM'nin diğer adına "yüce divan" dedi. eğitim sistemini 40+40+40 yapsan ne yazar.. (Can Alkan ‏ @canalkan)

* Uluslararası ilişkiler okuyan kız TBMM'nin diğer ismine Yüce Divan diyerek elendi. Okey. Yanarım yanarım aldığı bin liraya yanarım. (vartan ‏ @vartanestukyan)

* Siyasetçi adayı arkadaşTBMM'ye Yüce Divan dedi. Tek hayali de hukuk okumakmış. Allahtan okumamış. Mazallah:) (tuba ‏ @_tubayaz)
 
Siyaset bilimi okuyan biri "millet meclisinin diğer adı yüce divan" diyebiliyorsa bu durum eğitim sorunu değil zeka sorunudur! (A. Yağız ‏ @ABDuYAZ)



bazen insalar da eleştiri konusunda fazla acımasız oluyorlar ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)