www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

1 Ocak 2012 Pazar

Türk dedi lan Türkiye dedi laan durumu :)





genel ya da özel var bu durum.örnek 1 dıye saymaya başlasam en başta ben olurum.ne güzel eleştirdim kendimi :)
bu bir nevi dünya haritasında Türkiyeyi bulmak gibi birşey :)
seviyorum memleketimi ülkemi güzel insanlarımı yaa :))






ye dua et sev adlı sinema filmini izlerken 

Julia Roberts kot gıymeye uğraşıordu ve göbekli haline Türk kası bunlar demişti hiç unutmam.bende hemen vayyyy balkon kas muhabbeti ta nerelere gitmiş dedim.azcık güzel özelliklerimizi örnek alın daaaa ;))


2 yorum:

  1. bula bula bunu mu bulmuş özümseyecek tühh:)

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım bunu şaşırdım. Danimarka'daydı sanırım Türk gibi kuvvetli" diye bir deyim varmış.:))

    YanıtlaSil

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)