www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

15 Mayıs 2012 Salı

Alışveriş çılgını kadınları anlasamm...


evet standart olan tip budur.söz konusu alışveriş olunca son anda erkek olacakken kıza mı döndüm ben ya acaba diyorum.sevmiyorum öyle gidip a dan z ye magaza gezmeyi almayacagım şeylere bakmayı.bazen oluyor bır kıyafet aldıgı halde aynısına başka yerde bakıyor x şahıs daha sonra aa burdan alsaydım keşke falan dıyor.aldıysan aldın ne gerek var bı daha bakmaya.zaten o kabınin önündeki adamcağızlara acıyıorum garipler ya kız arkadasını bekler ya eşini ya dostunu hele bir de çocuk varsa bi de onunla ilgilenmeye çalışır.hatun dünya turundadır tabi o süre içinde artık karşı cinsle ilişki yerlerdedir.
en son yakınımın düğünü vardı 3 5 elbiseden sonra pes ettim ne giymek istiyorum ne de çıkarmak.
belki de kıskanıyorum eli kolu dolu kadınları bıkmadan usundanmadan giyinip çıkar üst baş değiştirenleri hiçbir zaman öyle olamayacağımdan mıdır nedir kii..
çok güzel haraketlerde epeyce dalga geçilmişti bu konuda :) ee geçilmeyecek gibi de değil ki.normal olanların abartı boyutunu çoktaan geçmiş olanlar da var.onların yakın çevrelerine şimdiden geçmiş olsun. ne var ne yok alanlar var olsun kilo verince giyerim:) olsun kilo alınca giyerim bütün evrimlerini düşünerek alıyor mübarekler
bir kadın bir erkekte de gündeme gelmişti:) ofsaytı anlatıyor anlataıyorrr kadınlar da analamz diye genelleme vardır.tabi o da ona uygun halde anlamıyor.en sonunda alışverişi işin içine katınca demet evgar anındaaa anlıyor olayı...




 ve şu da gerçek kiii ofsaytı bilen kadından da korkun derler.... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)