21 Ekim 2011 Cuma

olan şehitlere ve şehit yakınlarına oldu...

biz bu sahneyi daha önce izlemiş miydik evet evet izledik.şimdi şu saatlerde muhtemelen başbakan çıkmış bir konuşma yapıyodur ve yine muhtemelen ciğeri yanıyordur....
kuzey ırak bombalanıyordur son noktaya gelmişlerdir taviz vermeyecklerdir ve kesin bi sürü pkklı etkisiz hale getirilmiştir yanlarına kalmayacaktır vs... bunları bilmek için tv izlemeye gerek var mı tabiki yok.yani zaten izlesek nolur ki yandaş kanal diye bir şey vardır ilk başlarda şimdi yandaş olmayan kanal var demek eksik oluyor.var ama kim açıp da izler ki onları.




merak ediyor vicdan var mı bunlarda kendi çocuklarını askere göndermekten kaçan göz önünde tatil gibi askerlik yaptıranlar bunlar.13 şehit verdiğimiz gün de 26 şehiit verdiğimz günde aynı durum kalkıp yürüyüş yapmaya kalksan önünü kesenler izinsiz yapılır gösteri sözde.gidip protesto mesajlarıı göndersen nafile kim ciddiye alacak ki seni.biz bu ülkeyi iğneyle kuyu kazar gibi kazanmadık mı.kazanmadı mı ATALARIMIZ eğer ezanımız da marşımızda göklerde yükseliyorsa bu kimin sayesinde 10 sende mi oldu bunlar. şimdi kalkmışlar kepçe ile veriyorlar bu vatanı ve hala durmak yokmuş açılıma devammış tüm sonuçlarına rağmen..yani ne demek bu daha çok şehit veririz daha çok ocak yanar.ateş düştüğü yeri yakar.Allah şehit ailelrine sabır versin hem de en büyüğünü...yaralı olanlara sen şifa ver Rabbim onların ailelrinin yüreğine umut serp sen büyüksün Rabbim kimsenin yanına kalmaz olanlar.. insanlara vicdan ver ahiret inancı dünyalık yaşamamayı             fakirin acısının kömürle odunla kapanmayacağını göster onlara...

ben bu kadar üzülmüşken 48 kişinin ailesini görmek istemezdim...EVLAT EŞ BABA DOST  acısını kimseye yaşatma ALLAHIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)