www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

20 Kasım 2011 Pazar

poşetlere kapak yapalım geri dönüşüm olsun :)

işte üretken ve çevreci kişiliklerin bir buluşu :)


bır kaç blog ve yabancı site gezerken dikkat ettim ve hemen paylaşmak istedim.Sonuçta çevreci bir kişilğe sahibim :) ve oldukça pratik bir yapımı var denemedim ama gayet kullanışlı gibi.alıntılar dahilinde şimdi nasıl yapıldığını öğrenelim...


öncelikle suyun sağlık açısından önemi belirttiğim yazıyı okuyoruz ve içtiğimiz suyun pet şişesini atmıyoruz :)
1.ADIM:
küçük büyük damacana vs.... kapağa yakın bölümden kesiyoruz.kapağına biraz mesafe kalacak şekilde.

2.ADIM:
kestiğimiz şişeden poşeti güzelce geçiriyoruz



3.ADIM:
poşetimizi geçirdikten sonra kapağını kapatıyoruz ve işlevsel bir poşet ortaya çıkıyor :)


iyi günlerde kullanın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)