www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

9 Ağustos 2012 Perşembe

2012 olimpiyatlarında altın madalya mı aldık ben mi yanlış gördüm :)

şaka bir yana olimpiyatlar gerçekten hüsran içinde geçiyordu.hiç alamayız diye düşündüğüm zamanlarda oldu.hatta olimpiyatları arada izledim izlemedim.iyi günde kötü günde desteklerler ya öyle olmadım sanki.çünkü çok hayalkırıklığı yaşadım.o
ama servet tazegülü tebrik ederim gerçekten gururlandım.çünkü gerçekten inançlıydı.belki de diğerlerinde ve bizlerde eksik olan kazanacağına inanmanın tam olmayışı.
çünkü bu servette tam olarak mevcuttu.duyduğum olaydan sonra daha da inandım.üzüldüm aslında annesini 2 ay  önce kaybedişine.ama o madalyayı annem için kazanacaım diyerek kazandı.
göz yaşartıcı bir tablo.23 yaşında annesini kaybediyor ve tüm bunlara rağmen sözünü tutup kazanıyor.sen sadece bunun için bile büyük alkışa layıksın.
tebrik ederim
yolun her daim açık olsun servet.bizleri gurulandırdığın için tekrar tekrar teşekkürler ....

2 yorum:

  1. DOĞRU DOĞRU.şimdi seyrediyorum bende çok güzel nihayet bir tane altın görebildik

    YanıtlaSil
  2. bencede şükür inşallah devamı gelir pek sanmasam da :)

    YanıtlaSil

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)