23 Ağustos 2012 Perşembe

daktilo ve aşk...







Nazlı: Öyle daktilo kursu falan diyip geçme Gülden ilk günden bir sürü ödev verdiler.
Gülden: Aaa öyle mi? Ne yazacaksınız peki böyle okuma fişleri falan mı? Kaya topu tut,Cemil bayrak as ve Ahmet okula koş.
Nazlı: Hayır.İlk önce k,a ve ş harflerini öğrettiler.Yani kaş yazdım bütün gün.
Gülden: Kaş mı?Bir günde kaşı mı öğrendiniz?
Nazlı: Ay,evet çünkü elin,parmakların ezberlemesi gerekiyomuş.

Gülden: Ee peki kurs bitiminde ne olacak? Böyle kep atma töreni filan var mı?
Ahmet: Bakıyorum bu konu sizi çok eğlendirdi Gülden Hanım.
Gülden: Ya daktilo hiç bana göre bi şey değil yani ben öyle taş maş,kaşmış falan yazamam.Yani altı üstü bi daktilo canım.
Ahmet: Daktilo diyip geçmeyin Gülden.Unutmayınız ki en büyük romanlar, en romantik şiirler en unutulmaz filmler de bi daktilodan çıktı. 
Ayrıca sizin o küçümsediğiniz k, a ve ş harfleriyle sadece kaş yazılmıyor. Aşk da yazılıyor.Ve o 3 harf için bir gün değil gerekirse bir ömür
 bile harcanıyor.

2 yorum:

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)