www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

3 Ağustos 2012 Cuma

ece ayhan kadın değil yahuuu





haksızlık etmeyelim eve ayhanı kadın sananlar var.
olabilir
normal 
sıkıntı yok...
benim açımdan yani tabi
ki şimdilik  :)
şaka bir yana da bilmemek ayıp değil dostlar öğrenmemek ayıp..
çok sevdiğim isimlerdendir.ama yanılgıya düşmeyin 
evet kulağa hoş gelmeyebilir ece abi ece amca falan diye ama.
olan olmuş.çok saygıdeğer değerli kalemi olan ece ayhanı da anmış olduk..
kalemine ölümsüz olanlardansın usta..









2 yorum:

  1. hep diyorum
    bu tarz şeyler hep insanın sorumsuzluğu
    birilerinden duyuyor mesela

    '' sevdiklerimizi tekmelemeye anne karnında başlarız'' cümlesini.. yada feyste tivitırda falan görüyorlar ama hiç merak etmiyorlar kimdir bu kişi. anca rt!

    ama sonra birisi gelip, ya geçen ece ayhanın kitabını okudum güzeldi dediğinde altta kalmamak için '' evet bende çok seviyorum o kadını'' diyebilecek düz mantığa sahip insanlar var. Attila İlhan okuduğunu söyleyen ama adında kaç tane t harfi olduğunu bilmeyen insanlar..

    şu insanların aciz özentiliği yerin dibine batsın!

    YanıtlaSil
  2. cok doğru demişssin ya diline eline sağlık:)
    tabi herkes meraklı değildir bu tarz şeylere belki de edebiyata duyduğumuz meraktandır.hoş çok da uç bir konu değil :))

    YanıtlaSil

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)