www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

3 Ağustos 2012 Cuma

ask.fm i radyo sandığım doğruuu :)

nedir bu olay.anca anca anlıyorum sanaldan da o kadar uzak değilim sadece ismiini duydum önemsemedm:)

ne saçma sorular var ya :)
gercekten soranlara bır sey demıyorum da laf olsun dıye yazanlar da olmuş.mesela

soru: neden bu akadar boş işlerle uğraşıyorsunuz :)
soru: seni daima iyi hissettiren sey
cevap: soru sormak :)
hey Allahım ya :)

askfmde sorulacak sorular dıye listelemişler az daha kurcalayayım :)
sevıyesız olanlar da var tabı her daim olduğu gibi :)
ilgilenenlere ve benim gibi bilmeyenlere duyurulur.

ASK.FM radyo değilmiş. kafana göre sağa sola soru soruyorsun :)
bu arada arada noktasız yazdığm ask fm dıye bır radyo da mevcutmuş :)))



2 yorum:

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)