www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

27 Ağustos 2012 Pazartesi

yeni arkadaşlarımm :)



bakalım neler varmış.en son canan tanı bitrmiştim sonra fırsat bulamadım okumaya sımdı sıra bu güzelliklerde :)
özellikle cam ve elması çok merak ediyorum.bu arada canan tan iz ile ilgili bir kaç yorum yapmadan geçemeyeceğim.kitabı yarım bırakanlara cok hak veriyorum çünkü genelimiz kitabın başları sarmıyorsa hoşuna gıtmedıyse devamından haz alamayacagını düşünür ki buna bende dahilim.kendımıe kızıyorum bazen kıtapları yarım bıraktım dıye ön yargı iyi bişey değil.kapagına ve ılk sayfasına bakıp da kıtap seçmemek gerekır bazen.devam ettırceksın sonuna kadar.yarım bırakmadım ve devam ettım yavas ılerledı ben canan tanın kıtaplarını bı solukla bıtrrıdm elımden bırakmazdım her fırsatta o kıtabı sonlandrırım ama bu kez öyle olmadı.dedgım gıbı başlarda bıraz zorladı beni.ama ilerledikçe zevk aldım ne yalan söyleyeyım boşanma bile bekliyordum ama olmadı olmasın ben mutlu son severım :))
sonu nasıl geldı anlamadım bu kez cok hızlı gıttı meraklandrdı beni.sonra bı baktım pat kitap bitmiş ee sonuc deyıverdım.aslnda bıraz daha ekleme yapılsa daha tatmın olurdum sankı.ikincisi gelcek bu filmin bak öyle bitmiş deriz ya hani öyle bir son olmuş.ve tabıkı ben pirayeyı tek gecerım.şu an ıtıbarıyle okumadgım kıtabı kalmadı dıye bılıyorum okumaya devam :)) çok beğendiğimi söylebiliyorsam eleştirebilirim değil mi.bilgim yok sadece kendi fikrim :)

bunlarda şimdiki arkafaşlarım hadi bakalım hemen sohbete başlayalımm okumak için sabırsızlanıyorum :)






1 yorum:


  1. Merhaba:)
    Murathan mungan ın son kitabı galiba,çok severim onu,keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)