www-resimland-com-hareketli-salyangoz-resimleri.gif

9 Ağustos 2012 Perşembe



bu hatun benden.en az benim kadar beceriksiz.topuklu ayakkbının icadıyla ilgi ne amaçla icat olduğunu duyduğumda şaşırmıştım tabi araştırmadım.ama arada sayarım kim bulduysa şu topuk denen şeyi.
itiraf ediyorum kıskanıyorum yüksek topuklu kızları alışmışım spor ayakkabılarıma nerdeyse takım elbıse altına giyecek derecedeyım :)

hatta bir gün arkadaşımın düğününe gittim abiye giymiştim altındada gece ayakkbısı ya dedım yeter işkence edemicem bünyeme çıkarttrdım anneme spor ayakkbılarımı ıyıkı yanıma almışım dedim:)
millet güldü maskara oldum ama en azından rahatttca oynadım oh sefam olsun.
düğün dönüşelerinde sokaklarda kaç kez çıplak ayakla dolaştım hatrlamıyorum bildiğim tek şey alışmalıyım şu topuk denen şeye :)

7 yorum:

  1. Bende topuklularla yürüyemeyelerdenim :) asla rahat edemiyorumşu babaetlri icad eden ne iyi iş çıkarmış :)

    YanıtlaSil
  2. Topuklu ayakkabıdan nefret ediyorum. Üstünde durmak için kırk takla atıyorum ama yine de maksimum yarım saat üstünde duruyorum oda sabit durursam :))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ya onu iyi halletmişler :))

    YanıtlaSil
  4. sorma pire kızı aynı durumdayız.huysuz virjin kadar olamadık :))

    YanıtlaSil
  5. Yürüyemeyen giymemeli,böyle şıklık olmaz.Bende her zaman rahat ayakkabıdan yanayım.

    YanıtlaSil
  6. görüntü kirliliği oluyor buna ben de dahilim :))

    YanıtlaSil
  7. Ahh bu konuda yalnızım sanırdım.. Topuklu ayakkabı kadar seksi bişey yok bi kere...Ama gel gör ki giymesi ölüm.Aynen benimde maksimum bi saat sonra yüzüme kabız olmuşumda onun acısını çekiyomuşum ifadesi yerleşiveriyo.giyemiyorum. Ama o giyip saatlerce yürüyebilenleride deli gibi kıskanıyorum.

    YanıtlaSil

fikrine saygı duyarım istediğini yaz dostum :)